2012. május 22.

Személyes kedvencek

Sok szépséget hoztam mára, lesz itt régi fényképező, természetes kozmetikum, design napló és különleges ékszer is!

1. Otthon találtam ezt a ZENIT fényképezőt. Ilyenkor jó, hogy apukám mindent eltesz, igazi kincsekre lehet lelni! Ádám nagyon örült neki, úgy tűnik, hogy használható lesz még. A lencséjét kipróbáltuk Ádám fényképezőjén, és klassz vintage hangulatú fotókat kaptunk :)


2. Eszternél én voltam a szerencsés, aki egy hatalmas és csodálatos, természetes kozmetikumokból álló ajándékcsomagot nyert, ráadásul én választhattam ki a termékeket! Rózsás és epres kecsketejes szappanok (isteni illatuk van), gyógynövényes hajöblítő és kecsketejes arcpakolás, céklás-citrusos. Utóbbit teszteltem is, puhává varázsolja a bőrömet, nagyon szeretem használni. 
Mindenképpen nézzetek be Eszter boltjába, igazi ínyencségekkel találkozhattok, minden problémára találhattok megoldást, illetve igazi kényeztető termékeket is találtok nála!


3. Az okkersárga a kedvenc színem. Ez a napló okkersárga is, pöttyös is, Marysza-nál nyertem. A különleges, kézzel készített naplói már szerepeltek egy válogatásomban itt, és majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megtudtam, hogy nekem is lehet általa különleges naplóm.


4. Végül bemutatom nektek első vadjutka ékszeremet! Annyira érdekes, hogy pont az Ősök kollekcióból nyertem meg ezt a medált, én, a vintage stílus szerelmese. A játék egyébként az Ági főz blogon volt meghirdetve, ahol isteni recepteket olvashattok!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...