2012. január 1.

Ma van a szülinapom

Többször írtam már arról, hogy részt veszek egy születésnapi ajándékláncban, és végre én kerültem sorra. Eszméletlenül nagy öröm volt, ahogy érkeztek a csomagok, újabb és újabb. A legnagyobb öröm viszont a bontogatás volt.. a résztvevők szinte teljesen eltalálták az ízlésemet, annyira örülök!
Akkor jöjjenek az ajándékok:

Gloriart  egy álomszép, romantikus táskát készített nekem 


Éva ezt natúr színű, csipkével díszített aprócska neszesszert küldte nekem. Teljesen kitaláltad az ízlésemet, imádom!


Kis Judittól ezt a (vintage?) virágos textilekből készített teatartó neszesszert kaptam, különleges teákkal. Teamániás vagyok, úgyhogy ez telitalálat volt :) 



Susutól gyöngy nyakláncot és szalag kitűzőt kaptam


Gertitől kreatív feladatot kaptam: mit készítenék ezekből a tojás alakú valamikből? Valamint csipke könyvjelző, és három csipke karácsonyfadísz volt még a csomagban


Éva sok apróságot küldött: medált, telefonfüggőt, fürdőbombát és szappant 


Erikától ezt a csodálatos textiltáblát kaptam. Volt egy játéka, amin nem én nyertem, úgyhogy majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam, hogy mégis lett ilyenem:) és egy karácsonyi poháralátét volt még a csomagban


Csilla púder színű organza szettet küldött, kitűző és gyűrű. Annyira szép a színe


Subák Erika hatalmas csomagot küldött nekem. Muffinos füzet (naplónak fogom használni), egy Kinga feliratú filc bögre, és egy képeslap, K betűvel és virágokkal. Micsoda aprólékos munka... nagyon tetszik, köszönöm!


Nagyon boldog vagyok, hogy részt vettem ebben a játékban, elmondhatatlanul jó volt kapni is, nem mindig csak adni:) Ezt is meg kell szokni. 
Végezetül jöjjön egy kis zene:


Boldog, önmegvalósítós új évet kívánok mindenkinek!

15 megjegyzés:

  1. BOLDOGOT....:))
    te aztán gyors voltál :))

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot, boldog új évet, egészségben sikerekben gazdagot!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánok! :) És Egészségben, Békességben Gazdag Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  4. nagyon köszönöm, és nektek is boldog új évet kívánok!
    Csilla: még szép, hogy gyors voltam. hajnalban meg is történt a bontogatás, reggel meg a fotózás :D

    VálaszTörlés
  5. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!
    És persze Nagyon B.U.É.K.!!!
    Nagyon szép dolgokat kaptál, irigykedem:)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, kedves Lora. Irigykedni pedig nem érdemes, jelentkezz inkább te is hasonló játékokba, annyira jók :)

    VálaszTörlés
  7. Igen szeretnék is, de mostanában nem láttam ilyet...

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot, és sikerekben gazdag új évet!

    VálaszTörlés
  9. Még egyszer nagyon boldog születésnapot és boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  10. Rosszul írtad,nem Gréti hanem Gerti van a csoportodban,gondoltam szólok!:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog szülinapot és boldog új évet!!!

    Csodás dolgokat készítesz és csodás holmikat kaptál. A holmi túl alpári...ezek mind művészi darabok! :)
    El tudom képzelni az örömöd amikor bontogattad az ajándékokat!!! Én nagyon be tudok lelkesedni még egy apróságtól is...hát még ilyen ajándéközöntől...
    :)
    Szép napot! ♥

    VálaszTörlés
  12. Fróni, örülök, hogy ennyire tetszenek az alkotásaim, és köszönöm, hogy erre jártál :)

    VálaszTörlés
  13. Isten eltessen nagyon sokaig! Kicsit megkesve, de annal nagyobb szeretettel!
    Gyonyoruses dolgokat kaptal! Ennyi ajandekot! Egyik szebb mint a masik :) nem is tudnek valasztani. Milyen klassz hogy ennyi ugyes baratno van.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a köszöntést, Kata! Igazából ez inkább virtuális barátság, ugyanis egy születésnapi ajándékláncban vettem részt. Ennek a lényege, hogy 13 kreatív bloggerinának ajándékot készítek születésnapjára, és így 13 ajándékot kapok szülinapomra :)
    Örülök, hogy részese lehettem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...