2011. december 2.

KARÁCSONYI JÁTÉK CSODÁLATOS ALKOTÓKKAL.

Három csodálatos alkotót hoztam el nektek, akikkel közösen karácsonyi játékot szervezünk! Kankaleen, Mácsár Andrea és Edina egy-egy meglepetést ajánlottak fel, melyek mindegyike megnyerhető lesz. Három nyertest sorsolok, válaszd hát ki, melyik ajándéknak örülnél a leginkább.



Kankaleen alkotóművésszel korábban készítettem egy interjút, melyből jobban megismerhettük őt és az alkotásait. Most kedvenc kedvenc csipkéjéből üveglencsés brosst készített, amit pici ékkövekkel és cseh csiszolt üveggyönggyel, levélke függővel díszített.


Kankaleen elérhetőségei: blog facebook

Mácsár Andrea egy fa és textil kombinációjával készült, hópihét ábrázoló ékszert ajánlott fel. Amit az ékszereiről tudni érdemes, hogy a fa alapokat vegyszermentes lazúrral kezelik, és minden fém nikkelmentes. Ékszerei az alapanyag-használat, a textilek, anyagok és formák sokszínűségének köszönhetően nagyon különlegesek. 


Mácsár Andi elérhetőségei: honlap facebook

Utolsó felajánlónk Edina, aki nagyon különleges szappanokat készít természetes alapanyagokból. Ha bármilyen bőrproblémával küszködsz, pl. ekcéma, pattanás, pikkelysömör, száraz-viszkető bőr; Edina természetes szappanjai megoldást nyújthatnak a problémádra!  Érdemes meglátogatni a blogját, ugyanis éppen karácsonyi akciót tart. Felajánlása ez a kecsketejes mézes szappan.


Edina elérhetőségei: blog


JÁTÉKSZABÁLYOK
* Légy a blog rendszeres olvasója
* Hagyj itt egy megjegyzést: melyik ajándéknak örülnél a legjobban?


Plusz egy esély szerezhető,
* ha a blogodon reklámozod a játékot. (kép & link)
Ebben az esetben írj még egy megjegyzést a blogod linkjével. 
Egy személy így maximálisan kétszer szóljon hozzá ehhez a bejegyzéshez!


( A játékot facebookon is meghirdetem, az ottani játék feltételei: 'tetszikeld' a Tündéri Lonka facebook oldalt, hagyj egy megjegyzést a kép alatt: melyik ajándékot szeretnéd; plusz egy esély szerezhető, ha megosztod a játékról szóló felhívást. )


Határidő: december 17., szombat.
Sok szerencsét kívánok!

42 megjegyzés:

  1. Szuper játékot találtál ki. :)
    A brosst szeretném. :)

    VálaszTörlés
  2. Oldalsávban megosztottam a játékot: http://susubloglistaja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Kankaleen-től jöttem ide, de most már olvaslak és kitettelek az oldalsávomba is! :)
    http://anyecs.blogspot.com/
    Köszönöm a nyerési lehetőséget előre is! Én a fülbevalót választanám, de a többinek is örülnék :)

    VálaszTörlés
  4. Kankaleen-t ajándékának örülnék a legjobban ^^!

    VálaszTörlés
  5. Kitettem a Blogom oldalsávjába :) ! http://my-p-project.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Fülinek örülnék nagyon :) FB név: Netty Oláh

    VálaszTörlés
  7. en a fulbevalot szeretnem! Bar a tobbi is vonzo, de az o ekszereiert minden lehetoseget megragadok:)))

    VálaszTörlés
  8. De jó!!! Örülök hogy elindult a játék.
    A brosst választanám, ha szerencsém lenne.
    Kitettelek a blogomba.
    Most pedig megyek játszani a csodaszép kitűződért!

    VálaszTörlés
  9. +blogbejegyzes.
    http://petite-armoire.blogspot.com/2011/12/jatekokgamesjeux_05.html
    Udv
    Bernadett

    VálaszTörlés
  10. szia!
    szeretnék én is játszani!
    a brossnak örülnék meg legjobban!

    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  11. oldalamon hirdetem!
    lapappilon.blogspot.com

    szia

    VálaszTörlés
  12. A fülbevalót szeretném, ki is tettelek:)

    VálaszTörlés
  13. Én is szeretném, mindenhol hirdetem, a brosst szeretném...

    VálaszTörlés
  14. én a szappant szeretném :D meg mindent amúgy :P

    VálaszTörlés
  15. Mácsár Andi fülbevalója a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  16. A blogomba is kitettem:
    http://juju-juj.blogspot.com/2011/12/jatek-tunderilonkanal.html

    VálaszTörlés
  17. A blogomban én is hírdetem:)
    http://scrappari.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  18. A szappant szeretném :-) De mind gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép mindegyik, de a fülbevalót szeretném.

    VálaszTörlés
  20. A blogomon is közzétettem

    http://martamuhely.blogspot.com/2011/12/jatekok.html

    VálaszTörlés
  21. Mácsár Andi fülbevalójának örülnék a legjobban!

    VálaszTörlés
  22. Blogomra is kiraktam:
    http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/

    VálaszTörlés
  23. Én is szeretnék játszani! A szappannak nagyon örülnék :)

    VálaszTörlés
  24. A Mácsár Andi fülbevalóért szeretnék játszani. Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Én is játszanék és a fülbevalót szeretném megnyerni, de a másik két ajándéknak is örülnék! :-)

    VálaszTörlés
  26. Blogom oldalsávjában hirdetem:
    http://www.zsveronika.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  27. Szia! Nekem a bross tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  28. Kitettem a blogomba is:
    http://mivanlina.blogspot.com/2011/12/jatekok.html

    VálaszTörlés
  29. Engem is a bross bűvölt el a legjobban :)
    http://jegesbrumm.multiply.com/links/item/18/18

    VálaszTörlés
  30. Itt is jelentkezem, nem csak a Fb-n, mert azt mondják, ott nem látszanak a megosztásaim. A szappant szeretném.

    VálaszTörlés
  31. Szia! A brossra pályázom Kankaleentól :)

    VálaszTörlés
  32. És hirdetem a blogomon: femininepunch.blogspot.com :)

    VálaszTörlés
  33. Szia :)
    Én is játszom ^^ A fülit választanám :D

    VálaszTörlés
  34. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. Regina néven követem a blogot. A legjobban Mácsár Andi fülbevalójának örülnék :) Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  35. a játékot lezárom! holnap délelőtt sorsolok :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...