2011. december 16.

Születésnapi kívánságlista

Január elsején 24 éves leszek. 
Álmodozni mindig jó, és kielégítő is, még ha nem is birtokolhatom azokat a dolgokat, amik után annyira vágyakozok. 
Most összegyűjtök mindent, amire vágyok, és bízok a gondolat (blogpost) teremtő erejében :)

1. Ha rendszeresen jársz Tündérország tájékán, tudod, hogy hatalmas Ruche-rajongó vagyok. Imádom a cég által kreált ruhák vintage-minimalista, romantikus stílusát, az egyediségét


Nem leszek nagyravágyó (minden második ruhát elfogadnék egyébként), ezt a gyönyörűséget tökéletesen be tudnám illeszteni a ruhatáramba, mondjuk ebben mennék színházba.

2. Másik nagy vágyam: természetes kozmetikumok naturila boltjából. Ha az étkezés területén is a természetességre törekszünk, miért ne tennénk ugyanezt a kozmetikumainkkal is? A dezodoromat már lecseréltem, az organikus szappanok is egész olcsó alternatíváját nyújtják a tusfürdőnek, de szeretnék egy organikus szemkörnyékápolót, meg finom illatú ajakápolókat is, nagyon



3. Szeretnék egy virágos gobelin medált. Nekem van egy vintage, még anyutól kaptam, de sajnos több helyen sérült, és fáj a szívem, mikor viselem, hogy még jobban tönkre fog menni, pedig annyira szeretem. Ezt a csodát Nina készítette


4. Tavaszra, nyárra szeretnék egy kézműves bőr szandált.. Ha majd megengedhetem magamnak, biztos, hogy beszerzek egy Kwandera cipellőt!



5. Kankaleen-függőségben szenvedek. Igazából egy alkotásával sem találkoztam eddig, ami ne tetszett volna, de akkor olyan használati tárgyat választanék, amire jelenleg valóban szükségem is van. Ez a pénztárca lenne az


..és egy szerencsés most brosst nyerhet Kankaleen-től! Valamint holnap este kisorsolok egy Mácsár Andi fülbevalót, és egy Edina szappant is.. Ki nem játszott még? Kinek a kívánságlistáján szerepel valami ezen csodás alkotóktól? Három szerencsésnek a karácsonyi kívánságlistáján egy pont ki lesz pipálva. :) 

...
Tudom jól, így lesz ez az én listámmal is :)

2 megjegyzés:

  1. Január elsején születtél?? Nem semmi:))) Gyönyörűek ezek a dolgok én is szívesen elfogadnám:)
    Majd szülinapomra én is írok listát, ha lesz időm persze:))))

    VálaszTörlés
  2. igazából belső kényszer volt összefoglalnom, hogy mire vágyok :D így legalább tudom, mire szeretnék spórolni.
    egyébként nem gondolom, hogy bárki is ezen lista alapján vásárolna nekem ajándékot, de tényleg annyira kielégítő volt már csak elkészíteni is ezt a kívánságlistát..
    a folk-os pistolpete bag-et viszont kifelejtettem

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...