2011. december 18.

Nyertest hirdetek

A sorsolásról: papírcetlikre írtam a jelentkezők nevét, aztán ajándéktasakokba rendeztem 



Ezen a fotón (nagyjából) látszik, hogy milyen sokan jelentkeztetek :) Következőre ennyi jelentkező esetén én is randomozni fogok :)


Kankaleen brosst nyert: JUDIT DR KOZÁK !


Mácsár Andrea fülbevalót nyert: LORA!


Edina csodaszappant nyert: LINYAH!


Szívből gratulálok a nyerteseknek a csodálatos ajándékukhoz! Kérlek benneteket, vegyétek fel velem a kapcsolatot az atunderi.lonka@gmail.com-os e-mail címen, írjátok meg a címeteket, hogy mihamarabb továbbíthassam az alkotóknak!

Nagyon köszönöm mindenkinek a hatalmas érdeklődést, ÖRÖM volt!
Nagy boldog karácsonyi ünnepeket kívánok, kívánunk az alkotókkal együtt MINDENKINEK! :)

5 megjegyzés:

  1. WOWWWW!! Köszönöm szépen! De jó így karácsony előtt:)Meg máskor is...
    BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!:)

    VálaszTörlés
  2. A többi nyertes is remélem, hogy olvassa, és mihamarabb jelentkezik :)
    Lora, továbbítottam a címedet Mácsár Anidnak !

    VálaszTörlés
  3. Úúúúúú, nyertem! :))))) Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...