2011. november 4.

friss alkotások, gyönyörűen fotózva

semmit sem ér, ha nagy élvezetet okoz maga az alkotás, és csuda elégedett vagyok a végeredménnyel, ha a fotók valahogy nincsenek eltalálva. a mostani képekről szerintem ez egyáltalán nem mondható el. 

mik készültek mostanában? szerelmi vallomás matrjoska kitűző szürke-rózsaszín színpárosítással (matrjoskát már csak nagyon különleges esetben, kérésre készítek!), és csipkerózsika kitűző, ekrü-drapp színben. mindezt Dóri elképzelése szerint.





valamint volt egy puffos ujjú szürke felsőm, fillérekért turkáltam. arra gondoltam, hogy fel kellene dobni valahogy, mondjuk hímzéssel, de mindig csak halogattam  a megvalósítást. aztán egyszer volt, hol nem volt, összetalálkozott ez a csipke és a  felső, és ilyen különlegesség született:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a kis szépségek!:)
    ...a felső is szuper!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a fotók :) és én pedig nagyon örültem az új kincseknek <3 Kösziii

    VálaszTörlés
  3. nagyon szívesen! nagyon örülök neki

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...