2011. május 3.

Vintage inspirálódás

Gondolataink, érzéseink, életünk történéseinek lejegyzeteléséhez válasszuk a leginkább hozzánk illő füzetet, könyvecskét. Én legszívesebben ezekbe a meseszépségekbe jegyzetelnék


  

Nagyon szeretem a régi képeket. A hangulatukat, a színüket, az illatukat... Azt, hogy értéket képviselnek.




Csipkéből sosem elég... Gondolom ezt nem kell megmagyaráznom. :)
Emlékeztek? Nekem is készült egy hasonló stílusú kardigánom. Nagyon szeretem, mert .. olyan különleges


Olyan csodaszép ez a medál ezzel a lámpással... tudom, hogy nem nagy tehetség összeszerelni a láncot meg a medál részt, de akkor is, a különleges alapanyagok felleléséhez igenis szükséges az ízléses stílus!


Végezetül következzen ez a "Levél Párizsból" medál.
Szerintem olyan romantikus dolog ez az üvegcsében üzenni dolog.. Ahogy a hajóból kidobják az üvegcsét, ki, a nyílt vízre. Benne szerelmes levél, üzenet a családnak.. és abban reménykednek, hogy valaki, bárki egyszer majd megtalálja. hmm:) 


Mára ennyit.
Szép napokat kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a stílus!Olyan finom,elegáns....

    VálaszTörlés
  2. omg this is lovely! thank you sooo sooo much! and this vintage inspirations are really awesome;d im going to check few of them right now;D

    xxx
    thank you again
    marysza

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...