2011. augusztus 10.

Idénygyümölcsök.

a gyümölcsös játék keretében egy kétgyermekes anyuka lett a párom. mint azt a blogján olvastam, két kislánya van - elsősorban rájuk gondoltam az ajándékok elkészítésekor. készült egy cseresznyés hajgumi (emlékeztek? ilyet készítettem Panka barátnőmnek is. azóta is, ha véletlenül összefutunk, látom a hajában. elmondhatatlan öröm ez a számomra:)). valamint egy epres, ilyet most csináltam először. vidám színű hajgumikra varrtam fel a gyümölcsöket, remélem, hogy a lányok nem vesznek össze rajtuk:)





az anyukának egy piros alma medált gyurmáztam, amit sajnos nem tudok megmutatni, ugyanis a feladás előtti este készült, pocsék fényviszonyok között.
a biztos sikerről, mindenki öröméről (remélem legalábbis) a két vegyes gyümölcsös milford tea gondoskodik.
remélem, hogy örömet szerez ez a kis csomag!

[a "díszeltből" kiderül, hogy nagyon szeretem a különleges bögréket. ez a gyűjtemény legújabb darabja. turkálókban igazi kincsekre lehet bukkanni nevetséges fizetségért cserébe.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...