2011. augusztus 28.

(tényleg) vintage kámea

tegnap este elővettem egy régebben elkezdett kámeát. körülötte vékonyan egy pöttyös textil díszíti, ami igazán vintage, ugyanis előző életében kispárna volt. a múltkori kincskeresésnél leltünk egymásra, a nagymamámnál.
valamint egy vékonyka, virágmintás  fehér csipke dobja még fel.


kitűzőként funkcionál, és be kell, hogy valljam, nagy szerelem. készítése közben is éreztem, hogy az lesz.


bárcsak, bárcsak gazdára lelne, és készíteném a következőt.:))

5 megjegyzés:

  1. óh, annyira szívet melengetőek ezek a kis történetek, amikkel szövöd bejegyzéseid. Miközben olvastam, elképzeltem, miként is találhattatok egymásra a párnával, szeretem az efféle pillanatokat...:-)igazán. nagy-nagy ölelés Neked!

    VálaszTörlés
  2. So fun that you stopped by to enter my giveaway, best of luck and a happy Monday to you :)

    Hugs,
    Signe

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a kámea,igazán régies,a rózsás dobozoddal együtt nagyon tetszik;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...