2014. március 7.

Nőnap



A minap egy fiatalember SOS kéréssel fordult felém, miszerint textil borítékot szeretne készíttetni a barátnőjének, amelyben a nőnapi ajándékot fogja átadni neki. Rég készült már ilyen, és Feri más méretarányokkal szerette volna, mint a korábbi borítékok. Rövid tervezés után meg is voltam az új sablonnal. A lila színben megállapodtunk, a többi rám volt bízva. Úgy gondoltam, hogy a fehér hímzőcérna illik hozzá, így nem lesz annyira giccses az összhatás. A csudatextil madarakkal, madárkalitkával és virággal fabtextil-es szerzemény, ha jól emlékszek.

Egyszóval, kedves hölgyeim:
"Ha nő vagy, ne feledd: igazi varázslónak születtél, teremtő tündérnek. Ha valamit szeretnél, el fogod érni, meg fogod érinteni, elegendő vagy te magad, a lelked és a szíved." 
Sok boldogságot nekünk! 

4 megjegyzés:

  1. Oh, milyen figyelmes és kreatív férfiak vannak a világon, szuper az ötlet és a megvalósítás is! :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Én is azon gondolkoztam, hogy ilyen borítékot szerintem még csak nő rendelt tőlem :)) Szuper ajándékot kap majd a hölgyemény, de Feri milyen figyelmes, hogy így ügyel az apró részletekre!

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez imádnivaló lett! Jó ötlet és szuper kivitelezés :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...