2014. március 4.

Kicsi, színes tavasz - egy személyesebb írás


Talán észrevettétek már páran: januárban Budapestre költöztem. A döntésemnek ezer oka volt, amit most nem részleteznék, viszont azt elmondhatom, hogy nehéz volt megtalálni itt önmagamat. Elbagatellizáltam ezt a hatalmas változást, azzal nyugtattam magam, hogy ez nem nagy váltás, hiszen ugyanazt csinálom, mint Debrecenben: szociális munkásként dolgozok, művészetterápiát tanulok levelezőn, szabadidőmben meg koncertekre és irodalmi estekre járok. Viszont gyakran voltam mostanában frusztrált és egyszerűen nem éreztem magam jól a bőrömben. A minap, egy délután spontánul elmentem sétálni, és ezzel a színes csokorral értem haza. Este megvarrtam ezt a csipkevirágos-pöttyös levendulapárnát Korinnának, a Look Fancy bloggerének, mert meg szerettem volna lepni a személyes találkozás alkalmával. Hihetetlen boldog voltam utána egész este, másnap pedig felszabadultságot éreztem. Annyira szomorú, hogy gyakran elfelejtem, elfelejtjük, hogy mi az, ami a rohanó hétköznapokban feltölt bennünket: nekem az alkotás ilyen, hosszú távon egyszerűen rosszul érzem magam nélküle. 

2 megjegyzés:

  1. Pont azt néztem, milyen ismerős a kis párnácska! :XD Imádom, és nagyon szépen köszönöm ezt a kedves ajándékot! ♥

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki! :) Először kitűzőn gondolkoztam, de biztosra akartam menni, és mivel a lakberendezés területén hasonló a stílusunk, esett rá a választásom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...