2012. június 9.

Vintage hangulatban 2.

Nézegettem a fotóimat egy korábban használt internetes tárhelyen, és ráakadtam erre a csodálatos családi képünkre. Szerintetek mikor készülhetett? Érdemes ránagyítani, igazi ínyencség!


Régen volt már álmodozás és kívánságlistás elemek gyűjtögetése, így itt az ideje! Ezt a Ruche csodát például imádnám. Mi tetszik benne? A szabása, az anyaga, a mintája.. az egész, ahogy van :)


Kíváncsi lennék, hogy a dédnagymamám mit szólna a rózsabimbókhoz, amiket készítek, vajon be tudná illeszteni a stílusába? Hordott egyáltalán ékszereket? Van közöttetek olyan, aki még felteheti ezt a kérdést? Kíváncsi lennék :) 
Te hordanád ezeket a virágokat? Melyik a kedvenced?


2 megjegyzés:

  1. Milyen kedves kép! Talán az 50-es években készülhetett? Az Én dédijeim nem hordtak ilyen szépségeket: mindegyik falusi asszony volt. Ott nem volt lehetőségük, hogy olyan szép ruhát vegyenek fel, amihez egy ilyen szépséges kitűző illenék. De egy városi nő biztosan hordta volna...talán nem is a déd, inkább az üknagymamáink...ők még a II. világháború elptti időkben voltak fiatalasszonyok.
    Nagyon szépek a kitűzőid!!!

    VálaszTörlés
  2. Csináltam családfakutatást, az ükszülőkig vezettem vissza, de nem tudom, hova illeszkedhet ez a fotó. :) A mi családunk mezőgazdasággal foglalkozik generációk óta, de ezek az urak és asszonyok kifinomultnak és jómódúnak tűnnek, vagy tévedek?
    A nyeremény kitűződ egyébként szeretve van, hordod néha?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...