2011. október 26.

Napi személyes kedvenc.

Hogy ma se maradjunk szín nélkül, elhoztam nektek 
a legújabb kedvenceimet:)

Első kedvenc: kézműves termékek. Nem szoktam nyerni. Tényleg nem. Sosem. Pedig imádok játszani. De most! Rám mosolygott a szerencse. Yoolee játékán nyertem ezt a bűbájos csomagot. 
Muffin gyűrű, tortaszelet hajcsatok. Jól jönnek a szürke őszben. :)


Második kedvenc: kulturális programok. A Modem születésnapján 3 kiállítást nézhettünk meg egy áráért, és kreatív programok is voltak. A képen a Peace és Love feliratúakat festettem én (aki igazán ismer, magától is tudta, hiszen régen nagy hippi fan voltam :)), a téma a neon volt, logót kellett tervezni. 



Ééés dobpergés! ma rekordot döntöttünk, négyen jelentkeztetek fel rendszeres olvasónak. 
Lassan meghirdethetem az 50 rendszeres olvasót ünneplő játékot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...