2011. október 1.

Napi személyes kedvenc.

Régen volt már 'Napi személyes kedvenc' rovat, úgyhogy most bemutatom a legújabb kézműves - vintage - 'másegyéb' szerzeményeimet.

1. A nagymamám készítette ezt a zsákot, anya tisztasági zsákja volt általános iskolás korában... Tökéletes állapotban maradt meg, így birtokba is vettem :) A félkész munkáimat tárolom benne.


2. A barátom egyik legjobb barátja hozta nekem Olaszországból ezt a mandulás csokit. Amióta az eszemet tudom,  Olaszország az álmom. A csokinak még a csomagolása is annyira igényes.. Biztos, hogy nem esek neki mostanában :))


3. Imádom a különleges gombokat, és mostanában be is szereztem néhány vintage / vintage hatású darabot.


4. Edinával cseréltünk, egy levendulás és egy csokis-mentás szappant kaptam. Mikor megérkezett a csomag, le is fotóztam, de a fotók eltűntek az éterben (a számítógépen:). A levendulásat  a nagyimnak ajándékoztam, így csak a csokis-mentásról tudok képet mutatni. Már az illata is olyan isteni..


Élményekben gazdag hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...