2016. szeptember 25.

Kerámia workshop


Születésnapomra Apacuka kerámia workshopot kaptam ajándékba. Már ezer éve szerettem volna elmenni, de a workshop borsos ára, a halogatós attitűdöm és a szabadidő folytonos hiánya mindig megakadályozott benne. Így nagyon örültem az ajándéknak! 
A születésnapom januárban van, de szabad időpontok hiányában csak egy júniusi alkalomra sikerült feliratkoznunk Judit barátnőmmel. 

A szervezéssel voltak problémák: nem értesítettek egyáltalán, hogy hánykor kezdünk és hova kell menni, csak Judit kapott erről e-mailt, így tudtam meg én is. A kérdéseimre, amit 4-5 nappal az esemény küldtem, egyáltalán nem válaszoltak.

Esős nap volt, csurom vizesen érkeztünk a helyszínre. Mivel az alkotó garázsában szerveződött meg ez az alkalom, szerintem alapvető lett volna, hogy egy törölközőt kapjunk, de ez nem történt meg. Így a komfort érzetünk nem volt rendben.

Agyag táblákat kaptunk, ezeket nyújtottuk ki sodrófával, kivágtuk azt a méretet, amilyen tányért szerettünk volna, majd a díszítés következett. Ez hengerekkel vagy csipke+henger kombinációval működött. 

A workshop maga nem volt túl jó élmény. Csak a végére jöttem bele, és a kezem is eléggé fájt utána. Az elkészült műveket megjelöltük, hogy milyen színben szeretnénk viszontlátni, és azt az ígéretet kaptuk, hogy kb. 5 hét múlva kiégetik őket. Ebből 2 hónap lett.

A szervezés és ottlét része nem legszebb emlékeim egyike, de mióta megkaptuk a kerámiákat, teljesen odavagyok. Fantasztikus érzés olyan tányérokból enni, amiket én készítettem! Nagyon szeretem a végeredményt, a workshop megéri az árát! ♥ 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...