2016. január 31.

EGYSZERŰN ÉS KREATÍV: 2016, Valentin nap


Egy könnyen elkészíthető megoldást hoztam nektek mára.

Akik már régóta követnek, jól tudják, hogy ruhaakasztó mániában szenvedek, nagyon szeretem az egyedi darabokat, és ezeket magam készítem el.


Amire szükséged van:
- fa ruhaakasztó
- akrilfesték
- körömlakk

Ahogy készült:
1. Egy rétegben lefestettem az akasztót akrilfestékkel. Először az egyik felét, száradás után a másik felét.
2. Kerestem egy olyan körömlakkot, aminek nagyon szeretem a színét. Ez esetemben egy essence lakk volt, amelynek köztudottan vastagabb az ecsete, ezért nehezebb volt dolgozni vele. Ha nem vagy biztos magadban, inkább vékony ecsettel rendelkező körömlakkor válassz. Ezt követően szabálytalan szíveket formáztam az ecsettel.
3. A biztonság kedvéért másnapig hagytam száradni, és voilá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...