2015. január 28.

27. szülinapom



Január elsején volt a születésnapom, és még nem is mutattam a meglepetés piros gyümölcsös-zabpelyhes meglepetés tortámat! A fotó másik érdekessége a gyertya. Nagyon szerettem volna egy születésnapos gyertyát, de a "happy birthday" feliratú mécseseket ár-érték arányban túl drágának találtam. Emiatt vásároltam egy gyertyát púder színben, rárajzoltam a számokat, majd egy csillámos körömlakkal három rétegben ráfestettem a számokat. Már sok ideje égetem ezt a gyertyát, így egyértelmű, hogy jobb befektetés volt. Az, hogy a gyertya és a tortám összeöltöztek, Ági barátnőm érdeme, köszönöm! Hogy tetszik az ötlet?

4 megjegyzés:

  1. Boldog Születésnapot! :)
    Nagyon guszta a torta ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      A torta nagyon finom volt! Ráadásul egészséges is, és a piros gyümölcsök az abszolút kedvenceim! :)

      Törlés
  2. Boldog születésnapot!
    Nagyon jól néz ki a tortád, és ez a gyertya ötlet is nagyon jó. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...