2013. május 11.

Art Cube

Ma került megrendezésre az első Art Cube művészpiac Debrecenben, olyan neves alkotókkal, mint vadjutka, Schall Eszter, borsdesign és lencsiművek.

Ezen a fotón a szerzeményeimet láthatjátok, ezt a mesés mustár színű, kecses mintájú textilt, és egy dekortapaszt, amit már nagyon régen kinéztem, varrás témájú mintákkal.


A mozaik fotón:
1. A művészpiachoz hozzátartozik a macaron vadászat: rózsás-málnás és kávés
2. Soós Dóra virágos párnája
3. A kedvenc alkotóm a piacon vadjutka volt, ő pedig a leginkább vágyott nyakék.
4. A szerzemények kicsiben.


A piacozás és a sok gyönyörűség után fagyiztunk egyet a barátnőmmel.
Eszméletlenül jó érzés, hogy már nem csak a ritka  WAMPolások alkalmával találkozhatok a kedvenc alkotóim portékáival. :)


3 megjegyzés:

  1. Kedves Lonka!
    Köszönjük szépen :)

    VálaszTörlés
  2. fú, én miért nem láttam azt a dekortapaszt?:) Mindegy...azzal a pöttyössel is elégedett vagyok, amit vettem.
    Örültem, hogy találkoztunk élőben!:)

    VálaszTörlés
  3. Ági: én is, nagyon!! :) Azt a dekortapaszt vagy fél éve néztem ki magamnak, és annyira örültem neki... éppúgy, mint a textilnek.. a kedvenc színem, annyira szép, laig várom, hogy alkossak belőle valami szépet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...