2012. november 2.

Vintage hangulatban


Régen készültek már ékszerek, mert a keresztszemes hímzésnek szenteltem minden időmet, odaadásomat és kreativitásomat. Az esernyős gyűrűk után most mutatom a legújabb ékszereket. 
Kámea kitűző vintage hangulatban, antikolt szív és rózsa függőkkel. Új kitűző alapot használtam fel hozzá, az is antikolt színű :) 
Már csak két kámeát tudok készíteni, így ha valaki szeretné, akkor jelezze! A kíséréséhez felhasználtam azt a kámeás dekortapaszt, amelyet Pippitől rendeltem, és sokáig vágyakoztam utána.
Valamint újrahasznosító projekt keretén belül készült ez a gyűrű és hajcsat, mindkettő vintage gombból született új életre. A gyűrű is antikolt gyűrűlapon kapott helyet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...