2012. április 10.

Személyes kedvencek.

Nagyon régen volt utoljára "Személyes kedvencek" rovat, úgyhogy igencsak eljött már az ideje:)

1. Emlékeztek a "Tárgyak lélekkel - A vintage stílus helye napjainkban" c. cikkemre, amelyben LoveBug Violettával készítettem interjút?
http://strauszkingairasai.blogspot.com/2012/01/targyak-lelekkel-vintage-stilus-helye.html
Egy design pályázatra írtam, melyben nem lettem dobogós, de minden pályázó kapott egy kedves kis csomagot: Prada által tervezett szíves füzetet, ökotáskát és még oklevelet is :)


2. Gabinál nyertem ezt a virágos, tavaszi sálat. Sajnos a posta keresztbe tett, üresen érkezett meg először a csomag, de Gabi nagyon kedves volt, és készített nekem egy újat: nagyon hálás vagyok érte!


3. A születésnapi ajándékaim bemutatásával le vagyok maradva, pedig nem most volt január elseje..
Az egyik kedvenc, még be nem mutatott csomagom Lencsiművektől kaptam, kulcstartó, tűtartó és könyvjelző. Minden tagját használom és szeretem!


Továbbra is szülinapos ajándék, Editfolttól egy szürke-bordó neszesszert kaptam. Milyen szépséges ez a gépi varrás..


Az utolsó szülinapos ajándék egy ibolyalila színű szett: kitűző, fülbevaló és nyaklánc, Török Anitától.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...