2012. február 25.

Pozitív üzenet a palackban

Szeretem az optimista embereket, az optimista ötleteket. 
Az oh hello friend blogon találtam ezt az ötletet képekkel, gondoltam, hogy veletek is megosztom. :)
Amikor rossz a kedved, de tenni akarsz azért, hogy ez másként legyen, kitűnő ötlet lehet ez az üzeneteket hordozó palack. Csak kihúzol egy üzenetet, és mosolyra derülsz :)
Amire szükséged van:
* egy üvegcse dugóval
* színes papírok, színes tollak, írógép
* olló

Ajándéknak is tökéletes lehet, így személyre szabott üzeneteket is küldhetsz a célszemélynek! :)






5 megjegyzés:

  1. Valahol látta hasonlót, csak ott 365 cetlit írtak :)

    VálaszTörlés
  2. aranyos! én a várandós barátnőmnek csináltam hasonlót. egy ajándékzacskóba tettem az anyasággal, gyermekneveléssel... kapcsolatos pozitív kicsengésű idézeteket feltekercselve. a tekercseken nem csak idézet volt, hanem nagyon aranyos babafotók is... most jut eszembe, hogy meg is tudom mutatni: http://fxtina.blogspot.com/2010/02/vegre.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz az a babanapló, köszönöm, hogy megosztottad ! :)

    VálaszTörlés
  4. Jé, ilyet barátnőmtől kaptam szülinapomra, de 21 cetlivel :) ... De szerintem is nagyon klassz kis ötlet ^^!

    VálaszTörlés
  5. Lányok, nagyon örülök, hogy ilyen sokan hallottatok már erről... Akinek még nincs ilyen: munkára és optimizmusra fel:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...