2011. június 11.

Napi személyes kedvenc.

A 'napi személyes kedvenc' rovat állandósulni fog a blogomon. Mindig bemutatom majd azokat a kézműves, illetve vintage kincseket, szerzeményeket, amikkel gazdagszok.

1. Ezt a medált Laukó Emesétől kaptam köszönetképp az interjúért cserébe. Nagyon bájos, bár mindig tartok tőle, hogy elhagyom a madárkát róla :)
2. Egyszerűen imádom a házi készítésű szappankákat. Csodát tesznek a bőrömmel, igazi kényeztetésként élem meg a használatukat, és az eredményük igencsak látható! Ezt a kávés - mézes szappankát Edina blogján nyertem. Még nem próbáltam, de alig várom! 



3. Múltkor, mikor otthon voltam, a nagymamám megkért, hogy segítsek neki rendet rakni a szekrényében. Iszonyú sok régi szépség került elő, sok dolgot hoztam el akkor tőle. Ruhákat, amiket már hordok is; és textileket, amiket újra fogok hasznosítani. Nagymamám mindig is takarékoskodó ember volt, így nem lepődhettem meg, hogy nagyon sok olyan dolog került elő, ami még eredeti csomagolásában díszeleg. Sértetlenül, természetesen, megúszva ezáltal az idő (és használat) által okozott kárt.
Előkerült egy lepedő, ami öregebb, mint én... 1985-ből származik! Eredeti csomagolásban, ezekkel a papírosokkal. Van egy olyan sejtésem, hogy tartósabb lesz, mint a mai vacakok.






Jelenleg a barátnőm születésnapjára készülök pár aprósággal, 
következő bejegyzésemben azokat mutatom majd meg nektek.
További nagyon szép hétvégét kívánok nektek!

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik minden, a medál, a szappan, de a lepedőőőőőőőő, na az igazi kincs!
    Én is óvom a régi pamut lepedőinket, nem érdekel engem, hogy nem a legszebbek esetleg a csíkjaikkal, de kényelmesek, tartósak és magyar gyártmányúak. Lenyomatai egy olyan időnek, amikor még volt textilgyártás kis hazánkban (és amikor még utasításba adták a klóros fehérítést :D))

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik a szappan:) a medált én is szívesen elfogadnám:) a lepedőkről pedig nem is beszélve...
    Hát nem tudom , biztos én vagyok a béna...de nem tudlak "követni" sajnos....:(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...