2011. április 10.

Néhány szó a fotózásról.

Mint azt ma FB-n pedzegettem, nagy gondot okoz nekem a fotózás. Én az alkotásban élem ki magam, és igazából problémát okoz az, hogy utána még fotózás, fotók válogatása, utólagos javítgatása, aztán közösségi oldalakra felpakolása. Annyi energiát elvesz tőlem!

A legnagyobb dilemmám a legújabb kámea kitűzővel van, ami nekem egyébként személyes kedvencem. Mégsem kapkodnak utána meskán... (mint ahogy egyik termékem után sem. na mindegy)
Ádám vállalta, hogy készít pár képet, retusálta is, ilyen lett.



Mit gondoltok? Mert nekem fontos a véleményetek.

3 megjegyzés:

  1. A két képen különböző színűek. Melyik áll közelebb a valósághoz?
    Nekem egyébként tetszik, bár nem tudnám hova felvenni.
    A fotógond nem csak neked gond. Sokszor napokig eltart, hogy egyáltalán fotót tudjak készíteni.
    Amikor viszont csinálom, akkor úgy igyekszem elkapni, hogy már csak a méretet kelljen kisebbre vennem. De ehhez sokat kellett gyakorolnom a fotózást, hogy kiismerjem a gépet.
    A meska amúgy most kicsit visszaesett nálam is, ez a húsvét gyerekünnep, így azok a termékek vannak előnyben, amik nekik szólnak.
    Ne keseregj rajta, nem éri meg!

    VálaszTörlés
  2. Na végre. Már reggel óta le szeretném írni, csak dokihoz kellett mennem a picurimmal.

    Nekem nagyon tetszik a kitűző. Szerintem egyedi és nagyon romantikus tényleg. DE ez sztem nagyon rétegdolog. Kevesen vannak, akik mostanság úgy öltöznek, hogy ezt viseljék hozzá. Én például felvenném a fodros fehér blúzomhoz alkalmakkor. DE én nagyon ritkán megyek egyelőre bárhová is a gyerkőcök miatt.
    A fotózás biztosan sokat jelent. Én is utálom, amikor azzal kell foglalkoznom, hogy még fel is töltsem őket.
    Ha rám hallgatsz, készítesz a dolgaidról sokkal közelibb makrós képeket, esetleg más perspektívából fotózva, mert azok művészibbek. Mindig leygen olyan is, mint az első. Az mutatja egészében, szemből és legyen még többféle is.
    És ne csüggedj, nehéz dolog ez...

    VálaszTörlés
  3. hahóóó:-)
    szerintem mindkét kép nagyon előnyös: egyrészt azért, mert valóban jó, ha van egy letisztult, natúr kép, ami teljességében csak a tárgyra koncentrál, másrészt a második megoldás kedvet ébreszt... (és ahogy a fény ráesik, eredeti vintage;-) szerintem mindkét perspektíva egyaránt fontos.
    én például külön élvezem, ha a szabadban fotózhatom őket, és mostanában a napos idő egészen kedvez ennek, szerintem próbáljátok kivinni őket. tudom, hogy ez egészen más stílus, mint a baglyaim, de lényegében, mondjuk, ha rajtad van, vagy csupán rárakod egy pulcsira egy virággal, kint a szabadban tényleg életre kelnek.
    ölelés

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...