2016. január 10.

Where the magic happens


Nagyon szeretem a lakásban az apró kis sarkakat, polcokat, az itt fellelhető tárgyak harmóniája otthonossá teszi a lakást. Most is egy ilyen posztot hoztam.

A kezdeti koncepciót ez az anatómiai szívet formáló képeslap adta, "Where the magic happens" felirattal. Annyira megtetszett a WAMP-on ez a képeslap, hogy azonnal megvettem, de nagyobb szerepet szántam neki, mintsem dekortapasszal legyen kiragasztva valahol a lakásban. 

Volt egy kallódó képkeretem, amelynek a színei nagyon nem tetszettek. Fotó is van az "előtte" állapotról, mégpedig itt. Mivel a fehér szín iránti szenvedélyem nem csökken, egyértelmű volt, hogy fehéren látnám viszont a képkeretet, ezért lefestettem két réteg akrillal.

A nagyobb munka ezután következett, ugyanis a támasztója eltört, újat kellett készíteni. Ez elég hosszú kísérletezgetés volt, de szerencsére a kedvesem segített benne, és megoldottuk. Nem túl esztétikus, ezt nem mutatnám, egyébként kartonnal oldottuk meg.

Nagyon tetszik a végeredmény, egyszerűen imádok ránézni erre a sarokra.  A love feliratú vázát is én készítettem, az elkészítés menetét itt olvashatod! 

Szeretem ezt a "projektet", mert az újrahasznosításról szól, arról, hogy becsüljük meg azt, amink van. 
Nektek hogy tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...