2011. június 20.

hétfői tervek.

Vadjutka hétfői tervek rovatához kapcsolódva én is megosztom veletek, 
hogy miket tervezek (alkotni) a héten.

* Nagyon várom már, hogy hamarosan megjelenjen a második interjúm. Akkor felfedhetem előttetek is, hogy abban a pillanatban kinek az alkotásait találtam igazán érdekesnek és értékesnek.
* Szeretnék írni egy mesét. Csak megpróbálni, hogy egyáltalán képes vagyok-e rá. A jópofa történetekre. Csak egy rövidke történetet. Szeretnivalót. Az viszont titok, hogy kinek a grafikáihoz.
* Mónika megrendelését el szeretném készíteni, amihez gyurmát fogok ragadni.
* Indítottam egy új blogot, amibe sok energiát szeretnék fektetni, új verseket írni, stb.
* Vásárolnom kéne egy vasalót, és akkor tudnék haladni az újfajta terveimmel.
* Szeretnék sokat befelé figyelni és pihenni, mert azt hiszem, kicsit túlpörgettem magam az utóbbi időben :)

Élményekben gazdag hetet kívánok mindenkinek!


* a hétvégén a barátnőm születésnapját ünnepeltük (másodszorra, igen). 
hiányzik a természet. lényegesen több időt szeretnék a természetben eltölteni.

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...