2012. augusztus 25.

2 év ♥


Augusztus 30-án lesz két éves a blog. Két éve, ezen dátum előtt megközelítőleg két héttel kezdtem el kézműveskedni azzal a kiemelt céllal, hogy már ne csak a saját magam és a családom részére alkossak, hanem másoknak is örömöt szerezhessek.
Annyi minden történt azóta! A személyes életemben, és az alkotásaim terén is. Érdemes végigpörgetni az oldalakat, én is mindig ledöbbenek a fotók láttán, hogy honnan is indultam, és hová juthattam el, és ez még közel sem a vég. Lassan megtalálom a stílusomat, a színeimet, gyakorlom a türelmet :) és tele vagyok kísérletező kedvvel.


Néhányotoknak biztosan eszébe jutott, hogy egy nagyszerű játékkal ünneplünk - nektek sajnos csalódást kell okoznom. Arra is gondoltam, hogy összehasonlító fotókat hozok (kezdeti bénaságok VS. mostanában készült alkotások, amelyekkel elégedett vagyok) - akik erre vágytak, buzdítanám őket arra, hogy pörgessék vissza a lapokat akár a kezdetekig!

Igazság szerint egy bejelentéssel tartozok: nagy változások folynak jelenleg az életemben, ami remélem, hogy a tündérilonkaságokra is kihatással lesz. Hogy mit jelent ez? Csupa jó dolgot. Mert változni, változtatni néha igenis jó.

6 megjegyzés:

  1. gratulálok blogszülinapod alkalmából! mostmár nagyon kívánci vagyok, mi is az a nagy változás :)

    VálaszTörlés
  2. Your blog always has so many lovely pictures... I wish I understood what you write about...! :)


    Lots of love,
    Sabina
    xxx

    Enter my studded corset giveaway in collaboration with Kat Valdez!
    Find out how YOU can be featured on my blog!

    VálaszTörlés
  3. Boldog Születésnapot a blogodnak kicsit későn de most láttam a bejegyzést!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! Szeretem az alkotásaid-mindig örömmel viselem a kitűződet is! Csak így tovább!!! Drukkolok, hogy minden az elképzeléseid szerint alakuljon!
    Szeretettel ölellek!

    VálaszTörlés
  5. Nagy köszönet mindenkinek / Big thanks to everyone!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...