2012. január 7.

Napi személyes kedvenc.

Rég, rég, rég nem mutattam már az újdonsült kedvenceimet, úgyhogy most már igazán ideje volt egy ilyen bejegyzésnek :)

Miracle Factoryval cseréltünk, egy bűbájos kinyithatós láncot 
kaptam tőle, melyen tulipánok díszelegnek. Imádom.


Carmenesque-nél  egy könyves-virágos láncot nyertem. 
Könyvmoly vagyok, úgyhogy nagyon illik hozzám :) 
és nem mellesleg gyönyörű is. Olyan vicces, mikor hordom, összeütődnek a virágok, 
és csilingelek, mint egy húsvéti bárány :)


Made for you Dórival is cseréltünk, kerámia csodákat kaptam. Három hajcsatot és egy gyűrűt kértem, de Dóri küldött egy, a gyűrűhöz illő fülbevalót is. Nem vagyok fülbevalós, vagy három éve nem hordtam, de ez állandóan a fülemben volt. Mígnem az Zánka-Debrecen útról visszatérve szomorúan szemléltem, hogy letört a bedugója. Remélem, hogy még menthető..


Ezt az etnikus stílusú fülbevalót Panka barátnőm készítette nekem. Imádom, hogy a barátaim is alkotnak, még ha nem is olyan függő módon, mint én.  :)


Tudjátok jól, mostanában keresztszemes függőségben szenvedek. Így nem hagyhattam ott a használt kereskedésben ezt a párnát (500 Ft-ért). Alapból a sok fonal többe került volna, nem beszélve a gyönyörű munkáról.. Egyébként szerintem kézzel készült :)


Ezen a képen természetes kozmetikumaim találhatóak, Chiara szappan, Naturila szemkörnyékápoló, Ármina testápoló tömb (iiisteni illata van, rászoktam a mindennapi használatára)



Röviden az ünnepekről: otthon, a szüleimnél töltöttem a karácsonyt. Vittem ajándékba karácsonyfadíszeket a nagymamámnak, aztán anyu megkért, hogy otthonra is készítsek. Ha már otthonra, akkor a másik mamámnak is... úgyhogy az első négy nap minden szabad perce keresztszemezéssel telt :) Kár, hogy nem vittem fényképezőt. De így legalább jövőre is lesz mit mutogatni :)

Hamarosan játékkal jövök, hiszen nem kicsit haladtuk túl az 50 rendszeres olvasót, ami elmondhatatlan örömmel tölt el :)
Köszönöm nektek, hogy itt vagytok!


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...