2011. február 23.

Én ezt hordom majd tavasszal

Alig várom már a tavaszt. A sok napsütést, sétát; látni,ahogy a madarak ellepik az eget, meg a virágok és fák nyílásával színbe borul az egész világ. Szeretném már ezt látni, érezni....
Addig is, meseszép holmik válogatásával készülök a tavaszra :)

Tavasszal én legszívesebben mindig virágos ruhácskában lennék (nem, mintha egész évben nem így volna :)


Ezeket a különleges és kényelmes(nek tűnő) cipőket most leltem. Igazi álomcipők, nem igaz?


Nagyon kutattam, hogy megtaláljam a tökéletes táskát... és aki keres, az talál :) Ehhez a könnyed szetthez ezt a marhabőrből készült kis táskát venném fel. Régebb egyébként idegenkedtem a bőrtől, de már belátom, a tartósság sem utolsó szempont egy táskánál, a bőr táska pedig sokkal tartósabb (Milyen tudományos vagyok:)


Ha már megvannak az alap darabok, jöjjön egy kis kiegészítés:
Egy kulcstartó: 


Egy bross:


Vagy egy medál:


Persze, a kevesebb több, így kedvtől függően választanék egy mesés kiegészítőt. 
Én így öltözök tavasszal. És ti?

Forrás:
1. Ezt a képet Lucia (Bagolyművek) 
küldte nekem, etsyn találta.... 
Igen, igen, igen, telitalálat, 
teljesen tükrözi az ízlésemet :)
4. gorgi

2 megjegyzés:

  1. Hello! Nagyon tetszik a ruhád és az ékszereid! A nyaklánc különösen szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem az enyémek :) csupán az én stílusomat tükrözik :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...